Translate

lørdag 7. mai 2016

Hva fotograferte jeg i fjor?


Det som er artig med å ha et arkiv med makrobilder er at man kan se hva man tok bilder av i fjor og året før der igjen etc. Da får man et godt inntrykk av hvordan våren var det året.

Hva jeg kan se er at våren kom tidligere i fjor fordi jeg tok bilder av flere blomster som ennå ikke har vist seg i år slik som denne storkenebb-blomsten.


I 2014 kom våren enda tidligere fordi alpeklematisen allerede hadde fått blomster og blomsterfluene hadde også kommet.

Men vi får håpe at vi får beholde den sommeren som nå er der (over 20 grader i skyggen i dag) og at dette ikke bare er et lite blaff.


5 kommentarer:

  1. det blir for raskt for varmt for meg ! tåler ikke varme så godt , gleder meg allerede til høsten :-)
    flott bilder Knut , men det er jo standard fra deg !

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for kommentaren Dirk! Jeg liker varmen jeg! :-)

      Slett
  2. Enig med deg i at det er moro å bla i arkivet under de ulike årstidene for å se hva en fotograferte på samme tid året før, og året før der igjen, og.... Vakre bilder!

    SvarSlett
  3. Tusen takk for kommentar fra deg .
    Masse flotte bilder her. Moro med macro nå når årstiden for det kommer.
    Ha en fin dag.
    - Christina

    SvarSlett