Translate

mandag 22. februar 2016

Mens vi venter på våren ...


Mens vi venter på våren og at blomstene skal dukke opp i naturen får vi ta til takke med de vi har inne. En rosebusk i potte ble dagens utfordring.

Med lyset fra et sydvendt vindu og softet gjennom hvite gardiner brukte jeg min Olympus EM10MkII som har innebygget fokus bracketing. Da fikk jeg 10 bilder med forskjellig skarphet som ble stakket i Photoshop.

Den sorte bakgrunnen var min sorte fleecejakke som jeg hang over en stol i bakgrunnen. Bildeinfo forøvrig er: Olympus 45mm med Olympus makroforsatslinse MCON-P02, ISO 200, f/4, 1/60.


3 kommentarer:

  1. Ojj!1det var enkel men nyttig info!akuratt hva jeg trengte når jeg nå tenker på at bakgrunn har alt og si for ett pent bilde.
    Vakker Rose

    hilsen Anita

    SvarSlett