Translate

mandag 25. mai 2015

Macro of the day


Noen har kanskje lagt merke til at jeg nå også befinner meg på Instagram. Jeg som så mange andre måtte bare prøve dette nye mediet og det er gøy å se at bildene mine blir likt av mange andre.

Jeg ble invitert til en egen gruppe som heter Macro_freaks og jeg la inn et par av bildene mine der. Gruppens medlemmer produserer etter min mening bilder av god kvalitet. Derfor var det ekstra gøy at bildet mitt over ble kåret til "Macro of the day".

Jeg er "helt grønn", dvs en nybegynner på Instagram som medie, så det er svært mye jeg hverken kan og sikkert også mye jeg ikke forstår. Hva jeg liker med Instagram er at det er så mange flere som gir respons på bildene mine og da blir jeg også interessert i andres bilder og velger å følge noen av disse. Det finnes så utrolig masse bra bilder der ute!

Jeg håper at jeg ved å være på Instagram kan få enda flere besøkende til bloggene mine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar