Translate

lørdag 1. desember 2012

Abstractions



I dag fikk jeg lyst til å leke meg litt inne med å lage noen abstrakte makrobilder.

Jeg fant produktkatalogen til Teknimagasinet 
og rullet sammen katalogen og vred den litt slik at sidene viste seg 
i en fin vifteform.

Tok en strikk for holde katalogen sammen 
og tredde den over en en Gorillapod som stativ.

Katalogen har forskjellige farger på sidene for å angi forskjellige produktkategorier. 

I lyset fra et takvindu prøvde jeg å finne passende vinkler.
Så lekte jeg meg med forskjellige blendere for å variere graden av skarpt og uskarpt.

Disse to variantene var de jeg ble mest fornøyd med. 



5 kommentarer:

  1. en ny ukjent side fra deg Knut, men helt topp. det er vegg mat !

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Dirk!

      Hyggelig at du likte dette!

      mvh Knut

      Slett
  2. Ja, dette var virkelig spennende, Knut!Herlige farger som glir over i hverandre og jeg likte diagonalen i komposisjonen. Fortsett med dette spennende uttrykket!
    Ønsker deg en flott søndag:)

    SvarSlett
  3. Det blev verkligen ett lyckat resultat. Väntar med spänning på en fortsättning.
    Båda bilderna är fina men den första tilltalar mig mest. På någotvis uppfattar jag den som mer abstrakt.
    M

    SvarSlett
  4. He,he dette ble stilig. En katalog som blir til et kunstverk?
    Flott komposisjon, med diagonalen.
    Fortsett videre med dette.
    Ønsker deg en kreativ uke.
    Hilda

    SvarSlett