Translate

fredag 31. august 2012

Makroskudd uke 35



Nå er det straks lørdag og hver lørdag legger jeg ut et makroskudd. Også dette bildet har sin historie, og det er egentlig en del av en hel serie med bilder. Du finner bildeserien her:
http://makrotips.blogspot.no/2011/07/i-shorts-og-sandaler.html

Disse bildene skiller seg fra mine øvrige ved at de viser vesentlig mere vegetasjon og omgivelser. Her synes jeg omgivelsene blir en viktig del av helheten.

Mine tidligere presenterte makroskudd finner du nå på menylinjen øverst på siden.

1 kommentar:

  1. Måtte inn å kikke på den serien for 3. gang, er det vel nå! Skjønner ennå mindre nå hvordan du greide dette, nå som jeg har prøvd selv. Men serien er så stilig, om man kan bruke et slikt ord,- ikke minst er bakgrunnen virkelig lekker!
    :)

    SvarSlett