Translate

torsdag 20. oktober 2011

Tvillingblogg lansert


Jeg har lansert en tvillingblogg, og da tvillingene ikke er eneggede, så viser den andre bloggen noe helt annet nemlig noen av mine andre bilder. Jeg ønsker at makrotips.blogspot.com skal være en blogg dedikert til kun makro og nærfotografering. Derfor følte jeg behov for å lage en annen blogg for et helt annet innhold.

Den nye bloggen har jeg gitt navnet annetjegser.blogspot.com.

Jeg håper at også noen vil besøke disse sidene.

Det får holde med reklame for denne gang.

Knut

5 kommentarer:

  1. Et herlig bilde Knut! Du har øynene med deg, noe dette scoopet forteller.
    Knallfint!

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å sjekke den nye bloggen din. Jeg følger makrobloggen din, er makroentusiast selv. Synest bildene dine er fantastiske, og måten du skriver på er underholdende og nyttig. Stå på!
    Terese

    SvarSlett
  3. Tusen takk for hyggelige kommentarer!

    Setter veldig pris på å få høre at andre finner glede og nytte av det jeg skriver.

    Send meg gjerne mail også! knriise@online.no

    mvh Knut

    SvarSlett
  4. Kjempeflott bilde! Du har tydeligvis kreativt blikk, slikt liker jeg.

    SvarSlett